Till start




Veckan som varit..

2010-03-28 23:17:40

Oj, nu var det visst ett tag sedan jag bloggade sist.. Har vart ganska fullt upp, jobbat å umgåtts med folk å varit hemma å grejjat å donat å såntdär.. Livet, ni vet.. ;)

Ja, nu har jobben så smått börjat rulla in.. Najs. :) Känns ganska bra när man jobbat en fredag å en lördag, å redan tjänat in mer pengar än vad jag fått från a-kassan per månad. Så nästa månad kan bli en "rik" sådan.. *gilla* Iaf om man jämför med de senaste fattigmansmånaderna..

Har som sagt jobbat lite, å en dag hann jag åka med brorsan, NattaBi (N's uttal, som hon vägrar att ändra.. haha..) å vovvarna upp till Hunneberg för en långpromenad i det fina, men kalla, vädret.. Brorsan övningskörde dit. :)

  
SMAJL for the camera!
:D

Jag å N var hos familjen L å hälsade på oxå en dag i veckan, å det var lika trevligt som vanligt. :) Kan inte säga annat.. Haha.. ;) Ungarna spred leksaker omkring sig, å jag satt med en sovande bäbis hos mig nästan hela tiden.. :D

Förra helgen var det kalas för N's farmor. Det var himla trevligt å god mat (som alltid..) Å proppmätt blev jag. (som alltid.. :P)

Farmors trappa passar lagom till N å en mjukisvovve att vila lite på.. ;)

Igår jobbade jag. Det var ganska tufft, man är ju inte van vid arbetet å lite ringrostig kände jag mig allt, men det gick allt bra.. Men fötterna å benen kändes allt ganska tunga när jag kom hem.. :S Å väl hemma var det bara att stressa på, för kl. 18 var det träff med gamla skolkamrater på Kvarterskrogen. Där blev det pizza å trevliga samtal om gamla minnen :) (..å några mindre trevliga, men likväl minnen från förr.. haha..) Det var ju "reunion" för alla oss som gick ur nian samma år.. Det blev en drink på O'Learys oxå, innan vi begav oss till Butler's. Men det var verkligen en trevlig kväll! Om än lite väääl sent för en småbarnsmamma som just återvänt till arbetslivet.. ;) Så idag har jag allt känt mig lite mör.. Fick sovit lite extra på förmiddagen idag, som tur var, annars hade jag nog inte hunnit bli människa än.. Haha.. ;) Det var väl himla tur att man inte drack så man blev bakfull idag då.. :P

Å dessutom har jag mer glada nyheter: Min laptop lever!! Jäääj..!! Min älskling har en klasskompis som kan sånt där data-grejjs, så han har tagit sig en kik på den, å nu fungerar den! MED internet! Detta är fantastiskt..! Så nu sitter jag här å laptoppar.. :D Nu känns det inte lika surt med ett mobilt internet längre, haha.. Det var kanske lite onödigt till en stationär dator.. (!!)

Näe, efter en filmkväll med älsklingen, popcorn å Jumanji *gilla* så är det nu dags för sängen.. Orkar knappt hålla ögonen öppna.. Imorrn är det jobb, på kvällen.. Å håll tummarna för att jag kanske kan få 14-dagarsviket..!! *hoppas hoppas*

Godnatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: