Till start




Skara Sommarland

2010-05-24 00:23:10

Om exakt 5 minuter börjar N's 2-årsdag. (!!!) Det är alltså den 24 maj snart.. Iofs så föddes hon inte förrän 20.14 på kvällen, så det är ju en bra stund kvar tills hon är exakt 2 år. :P Har spenderat kvällen med att slå in presenter å beställa födelsedagsannons i tidningen. Å eftersom jag är sååå seg, å naturligtvis för sent ute, så kommer inte annonsen in förrän på onsdag.. men men.. Bättre sent än aldrig.


N's presenter

Det blir flera kalas i veckan.. Vi delade upp det hela lite. Imorrn firar vi henne på morgonen, å sen blir det väl lite firande på dagis, med glass å så.. Å sen blir det släktkalas på tisdag, å så barnkalas på lördag. :)

Nu blev min klocka på datorn 00.00 så
GRATTIS älsklingen på 2-årsdagen..!! :D
♥ Mammas å pappas allt! ♥

Igår (eller ja, just det ja, klockan var ju redan måndag..) I lördags var vi på Skara Sommarland. Det var toppenkul tyckte N. :) Å vi andra oxå.. Hade jättetur med vädret, varmt å skönt å inget regn alls. N fick badat å åkt karuseller å gungat å lekt i sanden, å ätit mackakloner å sett på (å dansat till..) Galenskaparna. :) Synd att det var fullproppat med soltorkade tomater i maten så jag inte kunde äta nåt alls.. :S Men det var väl det enda minuset.. Å jag överlevde ju ändå.. ;)

 
 
 

Kvällen slutade mindre roligt, men det tänker jag inte ta upp här..
Det löste sig iaf så bra som det kunde..
Även om det inte var roligt alls, det som hände här hemma medan vi var i Skara.. :S
Somliga människor alltså.. Ibland är det så man nästan tappar tron på mänskligheten.. :(


Jag brände mig lite, (ganska obetydligt för att vara mig..) på armarna å i ansiktet, så nu blir det till att smörja lite. Sen väntar sängen, känner jag.. Det är svårt att hålla ögonen öppna nu.. Seeeegt.. ;)

Godnatt alla!


Amelie

GRATTIS ÄLSKADE VÄN! <3

Va skönt att ni hade en bra dag på skara! Vi får ta en fika någon dag tycker jag. Men om inte annat så ses vi ju på lördag ;) Puss på er!



PUBLICERAT: 2010-05-24, 10:36:59 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Elin

meehh.. varför fick inte vi komma? :/ tvillingarna älskar ju tårta! ;)



PUBLICERAT: 2010-05-24, 12:48:12 | URL: http://kembar.blogg.se/
Amelie

Haha va ficxk du ifrån att jag var trött? Klart jag va. Haha plus att jag hade inte det minsta lust att skriva de inlägget men jag kände mig lite tvungen. ^^

anw. Jag fick också mitt schema. Fast bara för nattveckorna. Jag ska ju på en till introduktion den 16 juni för de veckorna jag ska vara på hemsjukvården. Hoppas de inte går igenom samma sak då med... fast det gör dom väl säkert. Jag har ju också vart på ett antal sånna möten och de säger ju alltid samma sak! suck

Vi får sätta oss ner någon dag och se hur mycket ledighet vi har tillsammans tycker jag. Har ni btw betalat räkningarna än? Puss



PUBLICERAT: 2010-05-26, 22:14:39 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha ja han är min lille "Manny" ^^ Ja kompostgaller är väl inte det ultimata direkt. Men frågar du snällt så hjälper han nog hjärna till att göra någonting åt er med. Det är ju sånna saker han tycker om. Att få pilla lite ifred utan att jag bestäåmmer hur det ska vara :P Haha. Vi har ju så stora möbler att de inte får plats på framsidan ändå. Har ju dem på baksidan. Funderar på att ställa dit den udda stolen till framsidan men det får ju gott och väl plats. =)



Jag ska. Jag har lagt det bakom mig. Orka hålla på liksom. (konstigt nog så är det sant. :P)



PUBLICERAT: 2010-05-29, 15:10:01 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: