Till start




J & W's dop 10.09.05

2010-09-06 22:47:08

[E-> Hoppas det är okej att jag lägger ut lite bilder på grabbsen/er. Hör av dig annars, så tar jag bort dom.. ]

I söndags var det dags för tant E's lillgrabbar att döpas. :)
Jättefint dop å jättetrevligt dopkaffe med god mat å tårta efteråt.. :D



Först ut var J (tror jag? Nu får jag skämmas lite.. Men jag tror det var J först.)


Å om det nu var J först, så måste ju detta vara W.. *uteslutningsmetoden*
(E-> rätta mig gärna om jag har fel..)

Så stora, fina grabbar dom hunnit bli sen jag träffade dom senast.. Då var dom små å fina. ;)
Å så snälla under dopet, sa inte ett knyst nästan..
Å E hade sytt de fina klänningarna själv, det kunde jag aldrig tro (!) Jättefina verkligen..!!
*tummen upp*

Synd att N inte kunde följa med, men man kan inte hålla på å åka runt när man är sjuk.. :S Sen hade hon nog hunnit riva hela kyrkan under gudstjänsten, för den var ju sååå utdragen, med trehundra psalmer (minst! okej, kanske inte, men mååånga..) å nattvard å annat som hör högmässan till.. Hann få träsmak i rumpan.. :S


Fina familjen :)


Elin

ååhh.. mysigt inlägg.. först ut var dock W.. :) kraam



PUBLICERAT: 2010-09-07, 09:09:15 | URL: http://kembar.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: