Till start




Jobb jobb jobb..

2010-09-13 20:48:29

Ja, det sista har det verkligen känts som att jag bara jobbar å jobbar.. Dygnet runt ungefär. Men så är det såklart inte, men det hjälper inte att jag vet att det inte är så, för det KÄNNS så. Ändå. Är säkert för att jag är tillbaka på ett schema med en massa (iaf om man jämför med hemvården..) kvällar å helger. :S Men i övrigt känns det som att jag aldrig varit borta från det stället. Haha. Same same liksom.. Tur att man trivs.. :)

Idag har jag, hör å häpna (!) jobbat, å sen åkte vi iväg till bibblan å röstade. *duktigt* Så nu var det gjort. N var mycket intresserad av vad vi pysslade med, men sen såg hon att det fanns en massa böcker därinne på biblioteket..! Så det fick ju bli en vända in där, så hon fick läsa sagor å titta i böckerna. Varenda bok på hela barnavdelningen typ.. Hon ville INTE gå därifrån. Om hon fick välja skulle hon lätt kunna bo där tror jag.. Haha. Hoppas att läsintresset håller i sig i framtiden oxå!

I helgen var jag faktiskt ledig, å vi gjorde inte så mycket. På lördagkvällen var jag över hos A å kikade på TV å snackade skit.. ;) (Som vanligt..)
(A-> Ja, jag LOVAR att jag ska meddela vad jag tycker om filmen, så fort jag fått se hela. Somnar ju ifrån den om jag sätter på den på kvällen.. ;)YouKnowMe..)

Häromkvällen bestämde vi oss för att hyra en film. Å kom hem med 3 stycken.. Haha, vi hade lite svårt att välja..  Älskling valde "Farsan" som ju var skitrolig! *älska Fares* (nästintill iaf..)
Å så har vi kollat på "I Love You Phillip Morris" Den var oxå skitbra. Sååå sorglig imellanåt. Men oxå rolig. Å full av twistar å överraskningar.. My kind of movie alltså.. ;)
När vi känner att vi har ork ska vi se på den tredje, "Sherlock Holmes", hoppas den oxå är bra..

Ikväll har jag tagit ett långt skönt bad, å bara legat å värmt mig å kännt musklerna slappna av. Kände att jag behövde det. Innan jag somnar ska det bli en stund på spikmattan oxå, för att få igång cirkulationen ordentligt, så sover jag nog som en gris hela natten sen.. ;)

Näe, en kopp the nu, å sen spikmattan å en bra bok..
Här får ni en bild, visserligen några veckor gammal.. Men men.. ;P


Fantasin är det då inget fel på iaf.. ;)


Anonym

Haha sötnosen! <3

Jag tror att ni kommer gilla dvdn. Jag gör ju de XD haha!

När ska vi träna denna veckan? Hur jobbar du? puss


Therese - Hampus & Pontus mamma

hahahaha De är tur att du är stark Marita : D

Får nog ta och banta mormors hus lite ; )



Tror dock inte att Amelie gillar/uppskattar att få mindre lgh..



PUBLICERAT: 2010-09-14, 16:41:03 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Tur att hon väger mer än hon gör. Blir att bygga muskler nu så att du orkar till sommaren också ; P

Ja, de var ju ett ännu bättre förslag ju : D



PUBLICERAT: 2010-09-14, 16:54:03 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Haha ja det var jag :D Men jag antog att du skulle fatta så jag orkade inte skriva igen XD Latmask

Jo men då säger vi att vi tränar onsdag och torsdag då :D



PUBLICERAT: 2010-09-14, 17:31:34 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Har absolut glömt ett "inte" där.. Tur att hon INTE väger...



Som de verkar nu så kan ajg nog stoppa snuvan innan de hinner att bli riktigt illa. Hampus är mycket bättre och så även Pontus, så jag siktar på att nypa de i änden (så att säga)...



Vet inte om du sett det eller inte, men har skapat en testblogg till dig där jag gör iordningbloggen, så är de bara att lägga över när allt är klart ; )

Så slipper de se ut som hej kom o hjälp mig under tiden ;P



PUBLICERAT: 2010-09-15, 15:45:05 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Underbar design!! <3 Älskar bakgrunden. Men är det inte du som säger att brunt och rosa inte passar ihop? :D



PUBLICERAT: 2010-09-15, 21:55:14 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Alinker in och tackar Amelie för komplimangen av bloggen. Men de går ju inte att misslyckas med snygga bilder på Nova ; )



PUBLICERAT: 2010-09-16, 08:19:25 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Haha nej brunt och orange är ingen bra kombo. Om det inte är så mörk brun så att den nästan är svart. Och den orangea går ganska mycket åt det röda hållet så att det blir nästan eld-orange om du förstår vilken jag menar. DET kan vara en snygg kombo på en omlott-hood-tröja till bäbis i höst. Det känner jag ;) HAHA!

Men var nöjd för din design blev jättefin!



PUBLICERAT: 2010-09-16, 10:12:56 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Maria

Vilken söt dotter du har! =)



PUBLICERAT: 2010-09-19, 22:57:39 | URL: http://ristosens.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: