Till start




Testing testing..

2010-09-25 16:42:52

Skriver det här inlägget mot bättre vetande.. Jag kommer antagligen bli frustrerad, irriterad, förbannad å halvt galen på kuppen, men jag gör ett försök iaf.. Jag är hungrig, å sitter å väntar på att älsklingen ska komma hem med lite kinamat, så jag har ändå inget bättre för mig.. ;)

Det är nämligen så att mitt internet krånglar järnet.. :( Varannan gång jag försöker gå till en sida fungerar det inte.. Det är helknäppt, verkar vara nåt med mottagningen som inte funkar som det ska.. Loggas ut från internet heeela tiden, å det tar lång tid att logga in igen, för jag måste starta om datorn varje gång.. :(
Så nu hoppas jag att jag hinner publicera det här inlägget innan det händer, igen..

Har inte blivit mycket av med träning den här veckan, för älsklingen blev ganska illa biten i handen av en hund i veckan.. :S Så han har inte kunnat ta hand om N, för han har haft en obrukbar hand.. Så träningen har fått ligga på is, tyvärr.. Men men.. Nu är han bättre i handen, så nästa vecka ska vi nog kunna komma iväg några gånger iaf..

Annars har det inte hänt så mycket.. Jag har jobbat, N har vart på dagis, å älsklingen har vart hemma å kurerat sig först efter en jäklig förkylning, å nu med handen..

Men det är klart, i torsdags fyllde ju lilla H 2 år..! :) Så imorrn är det kalasdax. N har spanat in hans presenter å konstaterat att det inte är hon som fyller år, å att hon ska ge presenterna till H för då blir han glad. :) (Och att hon vill ha likadana presenter när hon fyller år. Imorrn helst.. haha..)

I nästa vecka får det bli lite shopping. Vinterkläder. Suck. Dyrt å frustrerande, för N är inte den som gärna provar kläder. Kommer nog bli en pärs, men men.. Hon måste ju ha lite vinterkläder när kylan kommer, så vi får ta tjuren vid hornen nån dag. Mössa å halsduk är ju redan check iaf, det har jag ju stickat å virkat själv. Å så har hon fått en mössa av farmor, å fler än så ska väl inte behövas.. (?) Vantar har jag oxå köpt ett par stycken redan, men behövs några varmare tummevantar oxå. Å så raggsockar, vinterskor, overall, termo-set och dagisuppsättning.. Tur att vi betalade både bilskatt å csn förra månaden, säger jag bara.. Vi behöver ju nya vinterdäck till bilen oxå.. Suck. Lär inte bli mycket pengar kvar sen, känner jag.. men men.. Vi har klarat oss på mindre förr, så det ska nog gå bra.

Nu väntar jag bara på att N ska vakna upp, så ska vi äta lite å sen gå ut en sväng med A & H. Hoppa lite i vattenpölar å sådär.. ;) Säkert gunga en massa oxå, det är ju N's favoritsysselsättning av utomhusaktiviteterna.. ;)

Nu ska jag försöka publicera det här inlägget, så får vi se hur det går..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: