Till start




Tvärtom (såklart)

2010-09-07 09:36:42

Självklart så hade jag ju fel i min gissning om vem som var först ut på dopet.. :S Snopet liksom..
Men men.. Jag hade ju fullt upp med att zooma å ta kort, så jag var väl helt enkelt inte tillräckligt uppmärksam. Eller så har jag bara vääldigt dåligt minne.. (?)

Men den översta bilden är då alltså W, å den nedersta är J.
Sådeså.

;)


Amelie

Haha så klart! ^^



Jag vet inte riktigt om jag känner för att få en High-Tass av katten. Han tycker inte om mig. Men kanske kan vi bli lite kompisar nu då när han gillade kladdkakan XD



Nej precis. Det är ju ganska mycket som det låter som det där med primern. Jag får testa den imgn. Idag känns ingen idée eftersom jag bara ska sitta hemma och plugga och sedan åka och träna. Nej den va ju dyyyr! Haha snåla jag



Vad kostar det föresten att träna ikväll? Eller är det sånt där prova på gratis-pass idag igen? Hu funkar det? Och ska vi passa på å köpa ett sånt där 25 dagars kort idag när vi ändå är där? Och försöka träna 2 - 3 gånger i veckan nu då? Vad tror du? Puss



PUBLICERAT: 2010-09-07, 12:23:06 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: