Till start




*snörvel snörvel*

2011-02-28 21:22:59

Ja, nu var det min tur då. Förkylning. Suck. Eventuellt är det en bihåleinflammation.. Kul. :S

Så jag sitter å tittar på bilder å jobbar på mitt positiva tänkande..

I söndags bestämde vi oss lite hipp som happ att åka till Lek&Buslandet. Det var första gången för N där, å hon hade jätteroligt.. Sprang runt överallt å provade på nästan allt. Hon är väl liiite liten egentligen, tycker jag nog, för hon kom inte fram överallt själv.. Vilket resulterade i att jag å älskling fick klättra, åka kana å krypa runt för att hänga med henne.. Bollhav är ju nånting av det roligaste som finns tycker N, så hon var ju i himmelriket. Ett helt klart lyckat besök.. :)


N i full fart att möblera om i barnhagen

Jag har även, äntligen, lyckats fippla ihop ramen med N´s lilla handavtryck.. Haha, bara två å ett halvt år senare.. ;P Men nu står den på nya hyllan i vardagsrummet.

18/10 -08 står det på baksidan


Therese - Hampus & Pontus mamma

Då har du varit duktigare än mig, för Hampus fot ligger fortfarande på byrån (rodnar lite lätt)...

Får ta en tripp till IKEA och handla lite ramar, behövs lite nyare foton på väggarna här hemma : )



Hoppas att de snart vänder och de kan börja andas igen : )



Kram



PUBLICERAT: 2011-03-01, 07:20:18 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Synd att vi inte kunde hänga på, men det verkar ha blivit en lyckad resa ändå :P Puss



PUBLICERAT: 2011-03-01, 16:22:12 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha du ser... Den används! ^^ Rasmus gillar verkligen att ligga där i. Synd bara att han blir typ hundra grader! Så jag måste ju plocka ur honom efter en stund innan jag smälter bort XD



PUBLICERAT: 2011-03-06, 19:38:04 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: