Till start




Blää..

2012-04-18 21:55:32

Dagens insikt: Det är ett helvete att bli sjuk när man är ensamstående med två barn. :(

Idag har det INTE varit en bra dag. Har inte alls mått bra.. Började inatt, vaknade med ont i magen å illamående. Sen gick det över till huvudvärk. Sedan ont i magen igen. Å nu bara allmänt trött, å slö å matt i hela kroppen. Huvudvärken går att kontrollera med alvedon, som tur är..
Var tänkt att Nova skulle spendera dagen med sin pappa, vilket hade passat utmärkt nu när jag vart dålig hela dagen, men nej. Han fick förhinder. Så har verkligen fått anstränga mig för att ens vara en hyffsat bra mamma idag, trots att jag sov tre timmar på soffan när Nova var på dagis... :S
Inget kul med sånna dagar.
Tur att jag har fantastiskt snälla barn. ♥
Vi har pysslat lite å så, sen kom barnens mormor hit som en räddande ängel å fixade lite i köket å läste godnattsaga för Nova, medans jag ammade Mio.
Nu är båda barnen nattade å jag tänker oxå släpa mig in till sovrummet å krypa till kojs.

Hoppas på en bättre dag imorrn..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: