Till start




Varför...

2012-04-20 23:06:14

..går jag inte å lägger mig?

Suck.

Ibland är man helt enkelt för trött (dum?) för att göra det som man borde. Men men.. Det är ju bara jag som får lida för det imorrn..
På tal om imorrn så blir det nog en späckad dag.
Måste komma ihåg att ta ut pengar, köpa frimärken OCH hämta ut paket på kiosken.
Å packa Novas väska, för hon ska sova hos mormor. Å komma ihåg vilken tid det nu var mormor sagt att hon skulle hämta Nova. (?) Just nu är jag för trött för att komma ihåg.. Sen ska jag å Mio iväg vid halvfemtiden. Det är bra att komma ihåg det oxå. Å att jag nog borde försöka hinna duscha nångång under dagen.
Å kanske ge katten mat..?

Nån som har lite extra minne att skänka till den amningsdementa virrpannan?
Gärna några extra timmar på dygnet oxå..


Badning av liten bror pågår.
Då krävs det skyddsutrustning IFALL han börjar skrika.
Haha, hon är inte dum hon.. :)


Anonym

Hahahaha ja hon är ju för söt! :):):)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: