Till start




Första tanden (6 månader, 9 dagar)

2012-08-27 20:48:25

Ja, idag har det faktiskt varit en ganska bra dag. (Hittills..)
Vi har haft Sofia här på fikaåtjöt en stund i förmiddags, sen gick vi till affären i det fina vädret, å så lekte vi ute med Vincent å Natalie. :) Sen bytte Vincent från mamma till pappa, å så gick brorsan å Vincent med oss hem för lite lek å bus. Å brorsan kollade lite på datorn. Å så huxflux så fick han den att funka., (!!!?) Skitbra. Tack käre bror!
Ja, så mitt datorhaveri är anledningen till att det inte blivit nåt bloggat på länge..
 
Å imorse när Nova skulle borsta tänderna, så fick Mio hänga med in för han var lite klängig. Å han tittade med stooora ögon på storasyster som borstade tänderna, å smackade. Så jag tänkte att vi är ju mitt inne i smakupplevelserna, så klart han ska få smaka på tandkräm. Så jag tog ungefär en knappnålshuvudstor klick på fingret, å när han smaskade på den, så kände jag den. DEN FÖRSTA TANDEN. :O Vad chockad jag blev. Men nog var det små vassa taggar på högra nedre sidan. :) Får hoppas att han inte har för jobbigt av den, utan sover som vanligt.
 
Nu ska jag surfa runt lite efter en extern hårddisk (helst billig) för jag känner på mig att nästa datorhaveri inte kommer gå lika smidigt att komma undan.. :S



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: