Till start




Suck suck suck

2012-08-10 09:22:07

Just idag är ingen bra dag. Det var ingen bra dag igår heller, men idag blev det värre. :(

Besiktade bilen igår. Inte kul, fick en massa som måste åtgärdas (byta vindruta, bromsar, fjädrar å annat smått å gott..) vilket kommer gå på nätta 2000-3000:- Jääj, det har ju jag liggandes å skräpar i nåt skåp, för jag är ju så rik som ensamstående mamma nuförtiden. Bläää..
 
Å imorse vaknade jag med världens tandvärk. Tjoho, en akuttid hos tandläkaren är ju oxå nästan gratis. Inte. Men det får gå, jag får skrapa ihop lite pengar, måste ju gå dit. Så fick en tid idag, så snart ska jag gå å lämna ungarna hos min fantastiska bror å hans underbara sambo som kunde tänka sig att passa dom. (Ni är guld värda!! ♥)
 
Å som att det inte är nog med utgifter, så är det ju CSN-månad den här månaden. Så då blir det ju extra roligt att betala räkningar. *ironi*
 
Suck. Nu ska vi göra oss iordning, å sen ska jag släpa mig till tandläkaren, å sen tänker jag nog krypa ner under en filt å inte komma fram på ett tag..


Therese, mamma till 2 underbra huliganer

: ( Sicken skit!!
Men de är ju som sagt, en olycka kommer sällan ensam : ( Hoppas verkligen de inte skall vara något allvarligt med din tand nu också utan att de är en mindre sak.
Får se om vi kan dyka in i eftermiddag och putta upp humöret lite ; )

Svar: Nåja, nu är jag av med den iaf. (synd att den drog med sig en massa hundralappar från plånboken bara..) så nu kan den inte besvära mig mera. Nova blev avskräckt från att smita från tandborstning iaf, när hon fick se den. Hehe, NÅNTING bra.. Ja, nu är det ju kvällen, men vi spenderade dagen ute på överby å gjorde kalasförberedelser till Vincents kalas imorrn, men tack för omtanken! <3 Kram!
- mita -



PUBLICERAT: 2012-08-10, 09:56:28 | URL: http://nuppi.blogg.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: