Till start




Tandlöse

2012-08-10 17:44:07

This is me, now
 
Suck. Ja, såklart var det visdomstanden som krånglade, så tandläkaren tyckte att eftersom mitt tandkött och slemhinnan blivit inflammerade, så var det lika bra å dra ut skiten. (okej, han sa inte skiten.. ) Så nu är man ännu lite osmartare, har ju bara en visdomstand kvar. Kanske är därför mitt minne är så dåligt? Jag håller kanske på att bli dum?

Nåja, det var väl bra å bli av med den. Fick ju 600:- i "rabatt" från den där tandvårdsförsäkringsgrejjen, så blev inte så fattig som jag kunnat bli, men det kostade ju ändå skjortan.. :S Fick med mig tanden hem oxå, så Nova fick se vad som händer om man inte sköter sina tänder å borstar noooga. Så hon verkar inte vara så sugen på att smita från tandbortsningen mera. Annars brukar vi ju ha väldiga diskussioner ibland.. Får se om det kanske blir ändring på det nudå.. ;) Återbesök för ordentlig undersökning å sånt i september.
 
Men men, nu sitter man här med ett hål i plånboken å ett i munnen. Så inga popcorn för min del idag heller.. :S
Hoppas att morgondagen blir bättre..
 
 
 
♥ Å tack till alla som tänker på oss! ♥



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: