Till start




Förvånansvärt

2012-02-27 22:12:42

Ja, jag blev förvånad.. Jag trodde inte att en liten kille på knappt en vecka skulle kunna hålla sig vaken i över fyra timmar åt gången. Minns inte hur det var med storasyster, men kan inte minnas att hon hade så långa vakenperioder så tidigt? (Eller så är det min demens som trycker bort de minnena..) Lite bökigt blev det ju dock, att läsa godnattsaga för Nova å samtidigt underhålla honom tillräckligt för att inte bli uttråkad å börja skrika.. Men det gick. Som tur var hade Nova vaknat waaaaay för tidigt imorse, så hon var extra trött ikväll.. Jag vaknade nämligen strax före kl. 6 av att hon ropade på mig, å då hade hon ramlat ur sängen.. :S Stackaren.. Å sen var det ju omöjligt för henne att somna om. Men det gjorde ju läggningen nu ikväll lite lättare, förstås.. ;)

Imorgon kommer BVC-tanten hit för å väga å mäta å klämma å känna på lillkillen.. Får se vad hon har att säga då.. Vet ju inte riktigt vad det är för mening med att hon kommer hit..? Förra gången hade de inte tid att komma så vi fick åka dit. Men nu ska det alltså bli hembesök imorgon..

Näe, nu får jag väl gå å lägga mig. Om jag ska orka med eventuella fyratimmars vakenpass flera gånger inatt, så får jag passa på å sova lite nu.

 


Elin

Världens finaste lilla kille och världens finaste storasyster ;) världens bästa mamma! ;) puss o kram



PUBLICERAT: 2012-02-28, 10:41:47 | URL: http://kembar.blogg.se/
Lisa, Love och Moas mamma.

Så söt så! Grattis! :) Blev det en Milton eller kanske Milo som jag tycker är så fint? :)



PUBLICERAT: 2012-02-28, 19:26:15 | URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Noomi

Åh va fin han är!!! Och Nova med! Så glad för din skulle gumman!

Den sista bilden på honom är ju EXAKT likadan som den du la upp på Nova när hon föddes kommer jag ihåg! :)



Massa kramar o pussar!



PUBLICERAT: 2012-02-29, 12:02:31 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: