Till start




Fallens Dagar

2012-07-20 23:16:15

Ja, idag åkte vi med mormor ner till stan. Det var skönt att åka ner tidigt, då var det inte så mycket folk.. Men det var egentligen inte så mycket att ha.. (som vanligt?) Tror vi har stora förhoppningar varje år, men blir besvikna lika ofta.. Men men. Blev ju en utflykt, Nova fick en Smurfan-ballong av mormor, vi käkade lunch, fick motionerat lite (gå runt i hela stan med barnvagn å fyraåring på ståbräda bränner nog lite.. haha..) å köpte en sockervadd som vi inte ville äta upp.
-"Mamma, den var inte så god som jag trodde" /fyraåringen som tjatat om sockervadd i månader. Tack för den då, liksom.. ;) Jag gjorde mitt bästa, men sockervadd är verkligen precis så äckligt som jag mindes. Blä. Men men.. Nu kanske hon kommer ihåg det då.. ;)
 
Sen åkte Nova till pappa, så jag å mamma å Mio har haft filmmys. :) Kom faktiskt ihåg det. (!) Blev "John Carter". Den var skum. Inte bra, men inte den sämsta filmen jag sett. Säkert bra å häftiga specialeffekter på bioduken, men hemma i soffan kändes den ogenomarbetad, trist å liksom "inte så bra som den skulle kunnat vara". (you follow?) Men den där.. hund..saken.. var väldigt söt iaf.
 
 
Innan filmen hann vi med att göra hand å fotavtryck på lillkillen. Får se imorrn om de blev lyckade. Hoppas det. Han fick ju det i doppresent av mormor. :) Men han vinklade sitt lillfinger lite när vi gjorde avtrycket, så det ser lite skumt ut. Haha.. Men det gör inget.
 
Nu ska jag gå å lägga mig, så får vi se vad morgondagen har att bjuda på. Våfflor kanske? ;)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: