Till start




Utveckling (Fötter, rullningar och smakisar)

2012-06-08 22:12:15

Ja, här går det i rasande fart.. Mio har inte visat sig nämvärt intresserad av att kämpa för att utvecklas. Men nu har jag upptäckt varför. Han KAN redan! :O Vifta lite med händerna, å vips så har han tagit tag i fötterna, stoppat dom i munnen å lärt sig att rulla runt på 24 timmar! Jaja, lika bra å ta allt på en gång.. ;)

Igårkväll: Där var ju dom där roliga fötterna.. :)


Igårkväll:
Träna lite med syrran, men kommer inte runt på egen hand..


Imorse:
Sådärja. Hupp, å så vart man runt. Men armen fastnade i det icke glidiga tyget..

:O
Jag hänger nästan inte med!

Å när vi ändå var igång, så fick lillebror smaka sin första smakis (potatismos å mjölk)
igår:


När rysningen gick över så var det faktiskt inte helt äckligt att mumsa lite på. :)
(Nova har tagit de fina bilderna, hon är kanske en fotograf i vardande?)

Ja, så här rusar det på här hemma.. Har ägnat veckan åt att sortera å prismärka grejjer som jag ska försöka få sålt på loppisen på Karlsvik imorrn. (om det nu blir nåt, det verkar ju inte bli toppenväder direkt..) men om ni har tid å möjlighet så kan ni kika ut, å handla SKITbilligt av mig. Har verkligen satt låga priser, vill ju bli av med det.

Idag har vi varit ute å gungat lite, hela familjen. Nova på en gunga, å jag å Mio (i bärselen) på den bredvid. Gick så bra så. (Upptäckte ju till min förvåning att jag inte behövde smörjolja å skohorn för att kunna sätta mig på gungan, har kanske ändrat kroppsform lite?)

Gillar verkligen den här bilden, med Nova i bakgrunden. :)
Jag ser lite skeptisk ut, men har solen i ögonen, försöker hålla balansen å hålla mig kvar på gungan, samtidigt som jag försöker fota bilder som inte endast innehåller himmel. Inte det lättaste. ;)
Lyckades få med den där volangen under halsen oxå, men men.. Den bjuder jag på! ;P

Nova är väldigt stolt över sina nya eker-kul-väsen-grejjer som jag köpte till henne på marknaden i onsdags när jag å Mio å mormor var nere på stan en sväng..


Så nu hör jag vart hon är å cyklar, för hon har ju börjat cykla utom synhåll för långsamma mamman med bäbisen i sjalen. Men tack vare dessa så kan jag ha liiite bättre koll på vart hon är. :)
 Väl investerade 15 kronor! ;)

Igårkväll satt jag hur länge som helst för att bestämma mig å fixa å grejja med dopinbjudningarna, men nu är dom äntligen beställda. Puh! Inte en sekund för tidigt.. Hoppas dom blev bra bara..

Idag åkte Nova till pappan, så jag å Mio gick hem till Amelie å ungarna å hälsade på lite. :)
Blev lite pusslande å så, å sen knallade jag å Mio hem. I regnet. Men det var faktiskt helt okej (faktiskt) för det var riktigt sommarvarmt i luften, å regnet sådär ljummet å inte så blött.

Näe, nu ska jag kravla till soffan å slänga upp benen i högläge å bara njuta av kvällen å mitt glas cocacola.


Cissi - Ensamstående till 3 barn

Åh vilken utveckling! Jättekul att läsa och se bilder :)



PUBLICERAT: 2012-06-11, 13:06:29 | URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: