Till start




Härlig fredag

2012-03-23 18:24:21

Idag började vi dagen med att gå ut å leka med polarna Hampus & Pontus. Det var riktigt varmt å skönt vårväder. :) Nova ville verkligen inte gå med mig när vi skulle åka å handla lite.. Men fick locka med lite "mackångals" så blev hon snäll. ;) På maxi var det smakprov på både våfflor å ost. Det tyckte Nova var toppen. Haha, hon som inte ens äter ost i vanliga fall..
Sen fick det ju bli lite McDonalds då, eftersom hon skött sig finfint i affären.. Vi åkte hem å packa upp varorna, sen åkte vi till stan å gick med mormor å matade fiskmåsar nere vid kanalen. Mormor hade med sig gammalt bröd från jobbet, så det fanns en hel del.. Vi fick nästan truga fåglarna det sista, haha..
Å nu har vi kommit hem å fredagsmyser lite, med påskmust, popcorn å ostbågar. :)

Det blev inget mer med Novas hosta (inte än iaf..) men hon har värsta snuvan imellanåt.. :S Hoppas det stannar där å inte blir värre..
Ikväll MÅSTE jag gå å lägga mig i tid, för lillkillen bjöd inte på nån lyxnatt direkt. Det var väl inte så farligt, men jag var skittrött varje gång han vaknade.. Satt nästan å sov när han ammade. Fick ställa mig upp en gång för att vakna till ordentligt..


Fina killen i bilen förut


Fina storasystern när vi matade fåglar vid kanalen

Nu ska vi mysa lite mera innan det är läggdax.. :)



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: