Till start




Snuva

2012-03-25 19:44:24

Ja, nu gick det inte längre.. Nova har ju varit snuvig ett tag, men hon har INTE kunnat hålla sig ifrån att pussa på sin lillebror, så nu är han oxå snuvig. :S Men har inhandlat en nässpray på apoteket idag, å den verkade skitbra. Har bara testat den en gång ännu, men det blev jättebra med en gång. Så den hoppas vi på nu, så han får sova bra inatt.. Hoppas det inte blir nåt mer med den här förkylningen nudå, det räcker gott å väl med snuva..

Både igår å idag har vi varit ute på lotten. Igår grillade vi korv å njöt i solen, Nova ville inte åka hem. :) Idag var det bara jag å Mio å mormor. Skönt med vårväder å frisk luft. :)

Imorrn ska jag ringa dagis å se om magsjukan har gett med sig där, så ska Nova få gå dit på tisdag. Hon har längtat säger hon. :)

Nu är det snart läggdax då, eftersom vi ställt fram klockorna inatt.. Eller ja, jag har inte gjort det på klockorna härhemma än, men jag gör det ikväll när barnen sover. Har ju mobilen å datorn. ;)


Vaken å piggelin.. :)


En älva i mitt vardagsrum ♥



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: