Till start




Tiden går..

2012-05-09 21:34:17

Jaa, tiden springer ifrån mig känner jag. Å särskilt nu när jag blivit gammel.. ;) För fylla år ska man tydligen göra i ett oxå. I tisdags blev jag ännu ett år äldre. Hurra hurra för mig. Firade lite med mamma, brorsan med familj å mina underbara ungar i söndags. Födelsedagsfika. :)

I lördags var vi på Hanna & Jonas bröllop, jag å Mio. Det var trevligt, å Mio uppförde sig exemplariskt (som alltid. :P) Sov genom nästan hela vigseln, förutom en vers i ena solosången som han tyckte det passade med en tredjestämma.. ;) Å under bröllopsfesten var han go å glad kexchoklad nästan hela tiden. Men han är dock lik sin storasyster, som oxå kunde känna på sig (inbyggd radar?) när det var dax för mat för mamma. DÅ ska man genast bli arg, förbannad å skrika sig blå för att man vill bli ammad. Så jag spenderade mycket tid i en soffa, ammandes, medans de andra åt. Haha, men så är det att ha en bäbis. Jag är ju inte ovan med detta, som sagt så var ju Nova likadan. Men Mio hoppade mellan tjejjerna å mådde gött hela kvällen, var i stort sett vaken till 22, då däckade han av i vagnen.

Jag har en massa foton från den sista tiden, å bröllopet å allt möjligt, men jag tror att kameran har fått ben. Å åkt på semester. För jag kan verkligen inte hitta den. (!) Kan inte förstå vart jag lagt den. *suck* Såhär är det att vara amningsdement.. :S Jaja, jag hoppas den hittar hem igen, då ska jag lägga ut bilder åt er.

Nu ska jag försöka natta den lille av huliganerna, den stora sover redan. Sen ska jag oxå krypa till kojs, har varit vääldigt trött idag, så det ska bli gött med en tidig kväll. Godnatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: