Till start




Avvänjning

2012-10-07 20:15:25

<div>Ja, nu är vi inne på dag 2 på avvänjningen. Snart snart snart har jag ammat färdigt. Antagligen for ever.. Lite ledsamt, men samtidigt ska det bliså skönt. Å sen kan han vara mer med andra, å inte bara sitta klistrad på mig dygnet runt. (å med andra menar jag väl främst hans pappa..) Å det ska bli så roligt att kunna ge Nova lite mer egentid. Att vi ska kunna åka iväg bara vi två, å hitta på grejjer. :) Hon har ju, tyvärr, fått vänta på sin tur så många gånger de här åtta månaderna.. har inte alltid varit lätt för henne, å inte för mig heller.. som tur är så älskar hon verkligen sin lillebror, så hon har ju velat att han ska ha det bra, å förstått att han är liten å behöver mamma ganska ofta. Men de här två dagarna har faktiskt gått ganska bra ändå, trots att jag sköter det hela själv. Igår var en bättre dag än idag, men men.. Vi kämpar på.



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: