Till start




Lite alltmöjligt..

2008-02-26 12:43:31

Kom precis hem från den första föräldraträffen som vi varit på idag.. Verkar vara en hyffsat bra grupp. Många blandade människor, å d tror jag är bra.. Då får man massa olika synvinklar, å d är större chans att man tänker på olika sätt, å d är nog bra. Hoppas jag..
Vi pratade om smärtlindring, den naturliga förlossningen å såg en förlossningsfilm. Jätteintressant faktiskt. Men sååå jobbigt att sitta på en trästol i två å en halv timme sammanlagt ungefär.. :( Alla vi tjockisar fick stå upp då å då... haha.

Vi har ritat färdigt inredningen till garderoben nu.. Äntligen. :) Nu ska d bara köpas å monteras, sen slipper vi ha alla kläderna i en Billy-hylla från Ikea (ärvd av mamma) ute i hallen.. Konstigt nog har ju katterna låtit hyllan stå i fred, räknade ju med att få plocka upp alla kläderna från golvet minst fem gånger om dagen.. Men dom har iofs fått roliga kartonger att leka med istället.. När vi slänger kartongerna lär väl hyllan stå på tur.. *suck*

Har faktiskt, mot alla odds, fått ihop en liten önskelista inför babyshowern oxå.. Efter mångas tjat, så tog jag tag i saken å fick faktiskt ihop en hyffsad lista som gästerna kan få välja ifrån sen.. :) Ska ge den till värdinnan (Kim såklart..) så hon får maila ut den å inbjudningarna.. :) Bättre sent än aldrig.. *ehurm..* *skyldig*

Hmm... D känns som att vi är inne i en lugn perod just nu.. D mesta rullar på å d händer inte så fasligt mycket. Nästa steg är ju att sluta jobbet.. Om två (!) veckor.. Den här veckan jobbar jag bara onsdag å torsdag.. Sen ska jag vara fyradagarsledig..! *gött* Har tagit ut lite tidbank på måndag, så.. :) Har ju redan jobbat dom timmarna, så kan ju lika gärna ta ut lite ledigt så här innan jag ska sluta.. Känns bra faktiskt. Så orkar man ge järnet sista veckan å helgen..
Pyret sparkas hela dagarna, inte bara när jag ligger ner nu. Å dom blir hårdare imellanåt, d märker man ju.. haha.

Nu blir d till att laga lite mat å tvätta arbetskläderna.. Hushållssysslor alltså.. *suck*



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: