Till start




Oopss..

2008-10-05 22:58:54

..nu var det visst ett tag sedan jag bloggade sist. Ajdå, hoppas jag inte tappat alla mina hundratals läsare nu.. *ironin dryper* =P

Har hela helgen försökt få ordning på en beställning till extrafilm.se om fotobok billigt.. Det har varit två dagars heltidsarbete.. PuH! I lördags satt jag i nio timmar, å idag har jag suttit i nästan fem.. Men nu har jag fått skickat iväg båda beställningarna. Äntligen. Var ju som vanligt ute i sista sekunden nästan.. Sista dagen för erbjudandet idag. Men jag orkade inte skicka efter några fler bilder, så det ska jag göra nån dag i veckan istället.. Tar en eeeevighet att ladda upp bilderna på deras hemsida, därför som det tar sån tid, dessutom fick jag sitta å förminska å förstora bilderna som skulle vara med i fotoböckerna för att dom skulle passa.. Å radera röda ögon å sånt. Men men.. Nu inväntar vi spänt resultatet av mitt slit.. =)

Ja, som ni förstått så har jag varit väldigt upptagen med detta den här helgen, så vi har inte hunnit mycket annat..

Nu ska vi sätta på en film här hemma, å slappa lite.. =)
Det blir "In the name of the King" ikväll. Får se vad det kan vara, har ingen aning. Men jag somnar säkert inom tio minuter ändå.. =P (som vanligt när vi ska se på film så här sent..)
*skyller på att soffan är alldeles för bekväm.. haha..!*

Bjuder på lite bilder först såklart..



N somnade med sin favorithandduk i ett fast grepp
i mormors famn förut



Blivande musiker?
Spelar på pianot hemma hos pappas mormor & morfar



Busunge-blicken.. =P
Sötnos..!

Nu blir det film..








P.s. Vi ska flytta. Igen. Haha.. =) I november troligtvis.. Weeiii.! =P


Noomi

Sååå söt hon e gosetjejen!!!

oh så ni flyttar nu i November då, till mammas lgh fortf.?

Kram!



PUBLICERAT: 2008-10-06, 12:56:34 | URL: http://www.noomi.bloggspace.se
Mimi

Lilla rulta, så stor hon blivit!



Passa på att njuta (hatar att säga den klyschan) men jag kan inte säga annat när Totte kommit in i 2-års trotsen. ;)



Puss på er söta lusar!


Anna m.Leo&Lovis

Hon e ju så söt lilla dockan :) Jasså, vart ska ni flytta nu då? Kram!



PUBLICERAT: 2008-10-07, 11:34:21 | URL: http://niomanader.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: