Till start




Sjuk, men inte sängliggandes..

2009-02-20 13:47:50

Nej, sängliggandes är jag verkligen inte. Inte nämvärt sjuk heller.. Bara sjukskriven.
Lite ont i magtrakten å ska vila å inte lyfta bara..
Men nu längtar jag efter min lilla skrutt. Hon är ute på promenad med farmor. Dom har varit borta jääääättelänge. =S Jag har hunnit vila, tvätta, diska, dammsuga å hänga en tvätt. Å starta en ny. Nu vill jag att dom ska komma hem.
Gillar inte att vara ensam. Hade jag gillat det hade jag ju inte skaffat barn. Skönt med egentid ibland, självklart, men inte sån här påtvingad. =S Blää...

Å det snöar. Massa. Älskling har ju snöjour, så han lär ju bli sen hem idag oxå.. =S Han lär få skotta massa massa snö.. Stackaren.

Nu får jag hitta på nåt att göra innan jag blir galen. Kanske skura? Men får ha kvar skurhinken i badkaret, för jag får ju inte lyfta.. Hmm.. Det funkar nog.

(Kom hem!)


Noomi & Emilio

haha jaa, tyckte inte om den förra.. njee.. men nu känns de bra iaf =)





oh va skönt o vara hemma o bara ta de lugnt nu.. o hoppas du slpper o ha ont nånstans nu mer!! hehe ja de e ju inte lätt o inte bära på henne, de vill ju inte sitta själva hela tiden direkt. =(

jaa de måste han ju nästan göra, för e ju omöjligt o inte bära ALLS!!

oh va skönt med avlastning då kanske =)



Jo med oss är de bra förutom att emilio åkt på magsjuka bara.. spyr o har diarre, usch =/ inget kul alls..!!!

Sen får du allt komma in på msn mer på dagarna, hehe =D Mste ju prata!!!! =)

Massa kramar!!



PUBLICERAT: 2009-02-22, 12:35:16 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: