Till start




Badpremiär!

2009-06-28 22:28:43

Ja, idag var det kört. Jag var TVUNGEN att svalka av mig. Så det fick bli ett dopp. Jag som är världens badkruka.. Det gick låååångsamt, men det gick. =P TIll slut tog jag ett simtag mot bryggan å sen några snabba doppningar på raken, å sen var pärsen över. Mitt stackars hjärta.. Det kan aldrig vara nyttigt att bada kallt.. *brr..* Men men.. Badpremiären avklarad. *stolt* Förra året badade jag ingenting.. Så det var väl på tiden nudå.. =P Men i en undanskymd vik, med en massa vass runt så kan man badkruka sig i smyg så ingen ser.. Haha.. =P
N badade minst femton gånger i sin pool. Den var helt full av gräs till slut. Men hon tycker det är roligt iaf.. =) Älskar att bada å plaska i den..


Nu ska jag ta en glass å sätta mig på balkongen.. =)


Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar



PUBLICERAT: 2009-07-01, 16:05:59 | URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: