Till start




Omplåstrad på midsommar

2009-06-19 12:09:41






Tatueringen

Teckningen


*Ajaj*

Nu ska vi packa ihop oss å åka ut till kolonilotten å fira midsommar.. =)
Tårta - check
All mat - check
Regnkläder - check
Paraply - check
Varma kläder - check

Japp, vi är redo för firandet!
Glad midsommar alla!


Emma

Hehe! Nej det var absolut inte riktat mot just dig och absolut inget ont menat. Jag känner att jag får vibbarna av många som anser sig vara så mycket bättre än vad mig för att jag faktiskt VALDE att åka bort med min sambo och fira midsommar utan barn. Men jag förstår allt din sida av det också för jag vet att det är väldigt jobbigt att folk utan barn inte riktigt förstår att man inte bara kan/vill lämna av sitt barn sådär. Livet är ju faktiskt familjen och dom korta stunderna i livet som man har "barnledigtid" bestämmer ju var och en hur och vad man vill göra av den!.

Men sorry om det verkade ont mot dig i mitt inlägg, var inte alls min mening! =D Ville bara säga att jag inte är en sämre mamma. =)



PUBLICERAT: 2009-06-21, 14:43:32 | URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Noomi & Emilio

tjeenis!



haha men vilken tur att hon e som hon brukar då ;)



jaa asså jag vet.. jag har mått bra när jag inte haft min PMS om man säger..men sen Maj så har de lixom pågått hela tiden, fast ännu värre under pms..

okej.. nej jag har inte hört ngt om Citalopram faktiskt.. vad e de du har hört? Nej jag gillar inte heller sån medicin egentligen.. men ngt måste göras eftersom jag inte kan göra ngt åt de själv lixom.. =(



Jo med Emiliofisen är de bra... han har vart litee gnällig bara för han fick sprutan i Torsdags.. men idag verkade de bättre som tur e ;)

Hans eksem är ju bättre men de e ju för att jag smörjer hela tiden.. så fort jag inte har smörjt på en dag så blossar dem upp o blir stora o röda direkt.. så hon på BVC skulle fixa en tid för blodprov nu snart..



jaa, pengar behövs verkligen.. går ju inte o leva bara på hans A-kassa lixom.. så hoppas verkligen att han får fortsätta sen!!



Hur är de med dig oså då?? o Nova?



Massa kramar



PUBLICERAT: 2009-06-21, 16:55:15 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: