Till start




Sistaste november

2010-11-30 22:38:49


♥ ♥ ♥


Idag har vi haft full rulle hele dan.. Började redan kl. 8 imorse, när N åt frukost. ("Jag har ätit upp min smörgås mamma, jag vill ha yoghurt till efterrätt.") Då passade jag på att förbereda middagen, genom att skala potatisar å hacka lök.
Sen åkte vi till Överby. Upptäckte när jag parkerade att min käre sambo plockat ur barnvagnen. Å ställt den i förrådet. Jaha, bara å åka hem igen då. Hämta vagnen å slira hela vägen ut till Överby igen. Tänkte INTE gå på shoppingrunda med N springandes lös. Nej nej nej. *skaka på huvet* Det går inte.
Men vi fick shoppat lite. Vinterskor till mig från Ecco, två par termovantar till N, tre tomtar å så julkort. Å så present till Lilla-R-i-magen. ;) Jääättefin kofta å så en dreggellapp som jag inte kunde motstå. SÅ fina. :)
Sen åkte vi hem. Å började laga till middagen som jag redan förberett. Men så insåg jag att jag hade helt glömt bort vitlöken. :( Så den blev inte så god som den kunnat bli. Men men. Ja, förresten, det blev Laxgratäng. *glömde nästan avslöja vad det var jag lagat*
Sen gick vi över till A & H å busade å fikade lite. Sen fick jag släpa N heeela vägen hem. (inte så många meter, tvärs över gården bara, men det är långt nu när det inte går att gena. Då måste man gå runt. Å så finns det en massa saker att göra på vägen. Typ slänga snö i brunnen, bygga snögubbe, äta snö, slicka på snö, räkna gruskorn, hoppa i snö, göra snöänglar o.s.v i all oändlighet.. suck.)
När vi kom hem var det bums i säng med henne, å nu ska jag oxå lägga mig. Trodde jag börjar 7 imorrn, men nej, såg precis att det är en 6.30-tur. Igen. Så där missade jag redan en halvtimmes sömn. :S Bäst jag går å lägger mig då..

Imorrn får vi öppna första luckan! Jäääj..! ;P


Amelie

Lilla-R-i-Magen tackar så glatt för paketen. :P

Och jag och Hugo tackar så mycket för sällskapet. Hugo slocknade i sin säng med en gång när ni hade gått typ Hann inte ens göra honom i ordning för sängen. Inte ens äta välling.. Haha han var trött! :D



PUBLICERAT: 2010-12-01, 18:24:07 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Amelie

Haha ja verkligen XD Men faktiskt så skrattade jag bara lite innombords. :P Men jag tyckte att det borde ut på bloggen så andra kan få del av den sjuka humorn som sänds på barnkanalen. XD



PUBLICERAT: 2010-12-04, 20:03:17 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: