Till start




Januari- & Februari-sammanfattning

2011-02-20 14:21:19

Jag har ju lovat ett inlägg om vad som hänt sen december förra året.. Så nu får jag gnugga mina geniknölar å försöka komma ihåg vad vi har haft för oss.. Hmm..

Först å främst så var det ju julafton. ;) Sen brukar ju nyårsafton följa.. :P
Jag har hunnit med att krocka bilen. :S å vi har köpt en ny bil. Å hämtat hem den krockade bilen igen.
Jag har fått förlängt vikariat till den 31 maj. *jääj!*
Lille P har fyllt 1 år.
Vi har köpt en ny dator. :) (fast det visste ni redan..)
Vi har haft en sväng av magsjuka här hemma.. :S
Vi har varit på Ikea, för att köpa grejjer till lilla hallen.
Vi har renoverat lilla hallen med tapeter å nytt golv. Garderoben åkte ut.
Jag har fått en ny mobiltelefon. :D
Jag har lämnat in nya mobilen på lagning för att den inte funkade. Men den funkade fint när jag fick tillbaka den.. :)
N är helt å hållet torr dygnet runt. *pusta ut* skönt att slippa blöjor..
Jag har jobbat, jobbat å jobbat.. (känns det som iaf..)
Mobblo K & tant Nattabi har släppt bomben:
jag ska bli faster!!!
:D:D:D
Vi har firat mammsen/mommo/blivande fammo, som har fyllt år..
Mobbo K har fyllt år.

Å Lille R har hunnit kika ut. :D Vi har fått en ny granne alltså. ;)

Detta är väl de stora händelserna i vårt liv de sista månaderna.. Kan inte komma på nåt mer just nu.
Tur är väl det, för det är snart dags att bege sig till jobbet igen, för sista halvan av delade turen jag jobbar idag.. Först får jag nog svänga förbi affären å köpa med mig en cola, så jag orkar med kvällen på jobbet.. ;)

Tänkte bjudit på några bilder, men det sket sig, för jag hittar inte kameran.. (?) Jag är lite dement ibland, men jag hittar den säkert snart.. ;)


Amelie

Det är väl tillräckligt med händelser på så kort tid kan jag tycka :P Sen har du ju även hunnit med att jobba å göra allt sånt där som man måste göra och även njutit med vänner och familj in emellan ;)



PUBLICERAT: 2011-02-20, 15:36:14 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Natabi

Den kanske ligger i skötväskan :)


Amelie

Smart... :P Du får visa mig hur man knyter på den imgn då.. :P När hade du tänkt å kika förbi föresten? Så jag vet på ett ca... =)



PUBLICERAT: 2011-02-20, 23:31:25 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Krockat bilen?! Vad har ni får bil nu då??

Vad gott att hon lagt av med blöja helt :D hejja Nova

Tråkigt att de krånglade med telefonen : (



Men gott att allt är bra nu iallfall :D

Får ta oss ses någon dag nu när vi börjar att bli friska här hemma nu : )



PUBLICERAT: 2011-02-21, 07:44:48 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: