Till start




Jääj, den är fixad!

2012-06-13 22:18:10

Japp, igår kom den hem igen, min älskade kamera. Å de hade lagat den! Vad glad jag blev! :) Firade i rena papparazzi-andan här hemma.. ;) Är så glad att den blev fixad före dopet, annars hade det fått bli mobilbilder, å det är ju änna inte riktigt samma sak..


Den här busungen är numera expert på att rulla över till mage. Å väl där blir han förbannad för han kommer ju ingenstans.. Men men. Snart har han väl ålat iväg, haha.. Han tar sig framåt litegrann redan, men det är nog mest av frustration. (hoppas jag..)


Mina älskade busungar! ♥

 
Fjanteri fjantera
:P

Annars har vi varit inomhus i två dagar, så idag var vi ju TVUNGNA att gå ut. Å vi hade faktiskt tur med vädret, uppehåll iaf.. Så vi stämde lekåbusträff med Hampus å Pontus å Therese på gården. Blev cykling, gräv i sanden, rutschkanaåkning å så en massa gungat förstås.. :)

Mio har smakat på banangröt i två dagar nu. Än så länge är det med blandat resultat. Imellanåt kväljer han sig så han nästan kräks, men nästa gång slukar han en hel tesked utan problem.. (?) Jaja.. Han får smaka på, så får vi se vart vi hamnar i slutändan.. ;)


Jasså, här sitter du å mumsar på banangröt? Det är väääldigt mumsigt, så om du inte vill ha, så kan jag äta upp den.. (/katten som älskar konstiga saker)


"How you doin?"
Haha, he's got the look.. ;P

Nu ska jag göra mig en macka å sen får det bli sängen.
Imorgon hoppas vi på fint väder, så vi kan ta en utflykt till spikön.. :)


Therese- Mamma till 2 underbara huliganer

Hab har attityd den lille plutten ;P

Gud vad gott med kameran :D



PUBLICERAT: 2012-06-14, 07:15:07 | URL: http://nuppi.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: