Till start




Inom fyra veckor..

2008-04-24 22:18:58

..ska det ju ha kommit en bäbis. =) Vecka 38 nu, så två veckor kvar till BF, å sen kan man gå över tiden ungefär två veckor till.. 2+2=4 veckor.. Ojojdå.. Inom en månad ska bäbisen ha kommit. Haha.. Häftigt. Jag har nog inte fattat det riktigt än, att det faktiskt är ganska nära nu.. =P

Idag har Frida varit här en stund. Det var roligt att träffas igen.. Går alldeles för långt mellan gångerna tycker jag.. Satt å tjötade bra länge.. (som vanligt.. haha..)

Imorrn är det äntligen löningsdags. Då blir det frissan först, för en uppfräschning så här på vårkanten, å innan bäbisen kommit.. =) Sen ska jag handla lite av det sista till mej å bäbisen, å sen ska vi handla mat oxå.. Blir fullt upp imorrn alltså..

Skaffade e-legitimation idag oxå.. Det var inte det lättaste.. Jag TROR iaf att jag skaffade e-leg idag.. Får se om det funkar sen..
Men men.. Förhoppningsvis funkar det smidigare när man ska anmäla föräldrapenning å -dagar sen på nätet.. Slippa pappersblanketter säger dom som vet.. Vi får väl se, kanske jag överger tekniken för den gamla vanliga pappersvarianten sen ändå.. =P

Nu ska jag lägga upp mina jättesvullna fötter i högläge på massa kuddar å glo på TV tills jag blir för trött å går å lägger mej.. Hoppas att inte kråkorna håller mej vaken inatt igen. Höll på att bli galen inatt, för kråkorna har väsnats, å jag måste ha balkongdörren öppen för att kunna få lite svalka på nätterna.. =(



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: