Till start




Äntligen fredag..!

2008-12-12 17:29:08

(för det är väl fredag idag? Tappar kollen på dagarna när jag går hemma..)

Men jo, det är fredag. Det bestämmer jag nu iaf.. =P Men nu när jag tänker efter så var det nog torsdag igår, så då är jag inte så fel ute då.. *flum*

Är trött idag.. Vet inte varför, det är väl kanske det här mörkret som gör det.. Som tur är har jag lilla solstrålen här hemma som lyser upp vardagen för mej.. *kärlek* Även om hon idag har varit totalt hopplös å inte velat sova, å bara velat att jag ska bära runt på henne, så är dom där leendena värda allt slit.. =) Har lyckats fånga några idag på bild.. 

    


Här låg hon medans jag roade mej med att hänga upp tvätten...


Detta är vad vi har gjort en vanlig fredag som den här.. Nu ska vi gå å försöka leka lite till så att hon blir trött å vill sova sen..



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: