Till start




Dan före dopparedan

2008-12-23 07:03:58

Ja, så imorrn är det alltså julafton. =) Då ska vi ha en underbart mysig dag, å bara äta massa god mat å mysa å gosa å inte stressa nånting. Brorsan å hans tjej, N's mormor å farfar kommer hit till oss å firar iår. Blir bra, så slipper vi släpa med oss lillan jorden runt till alla släktingar. Resterande släkt träffar vi i mellandagarna istället. =) Har alltid sagt att vi kunnat åka omkring på julen, men när jag får egna barn, då ska vi fira hemma hos oss, å de som vill fira med oss kommer hit. Å nu när lillan kommit ska det bli härligt att bara ha lugn å ro å njuta av julen.
Men idag är det desto stressigare då, tyvärr.. Vi var iväg igårkväll å handlade maten å några julklappar, men måste iväg idag igen till stan å köpa de sista. (jobbigt när man inte fått pengar förrän igår..) å sen ska jag å lillan hem å göra julgodis å skinkan. =) Har hittat massa smaskiga recept.. Meddelar reslutaten sen.. =P Tar nog bussen ner till stan, för det finns säkert inga parkeringsplatser såhär i julruschen.. Ingen lust att snurra runt hela stan å leta parkering..

Nu har jag mumsat i mej en skink-macka å ett glas oboy till frukost. Vaknade av älsklings väckarklocka, å kunde inte somna om.. Men nu ska jag gå å lägga mej å slökolla lite på TV tänkte jag..

Ha en bra dag, å GOD JUL på er..! *kramar*



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: