Till start




Ajaj..

2008-07-23 03:07:29

Usch..!
Här sitter man då mitt i natten å lider för sina synder.. Har känningar av gallan (ev. gallstenar) som bråkar å gör riktigt ont.. *blää..* Illamående oxå.. Usch usch.. Det måste ju vara nåt jag ätit, säkert dom där goda köttbullarna. Så nu kommer jag aldrig mer kunna äta köttbullar heller då.. Skit oxå. *muttra* Eller så var det popcornen.. *?* Inte vet jag, men ont gör det nu iaf.. Fyyy...

*har fullt upp med att tycka synd om mej själv*

Sötnosarna ligger å sover så gott.. Bara jag å katterna som är vakna. Eller nej, det är bara jag.. Dom har slocknat, dom små busfröna.. Dom har fått en lektunnel av mamma, så dom har haft fullt upp här..

Bjuder på en bild på älskade Nova.. =) Får mej på lite bättre humör iaf, även om det fortfarande gör lika ont.




Nova tränar..

Lite ljus bild, men men..
Ni glömmer väl inte att läsa det förra inlägget, från tidigare idag?
*pekar neråt*

Nu ska jag försöka sova lite.. Godnatt.



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: