Till start




Två månader..!

2008-07-24 07:52:42

Ja, idag fyller N två månader.. Vi har alltså redan varit hemma i två månader sen hon föddes.. Känns nästan inte så. Helt otroligt. Idag ska vi ut till kolonin med N's mormor å morbror å hans tjej, får fira lite därute... =)

Igår hade vi inte så roligt.. Blev akuten sen på morgonen, för jag stog inte ut med gallstensanfallet längre när klockan blivit åtta å jag inte fått sova än.. =( Fick en ultraljudsundersökning den här gången, å det visade flera små gallstenar, å eventuellt en njursten.. *morr* Verkar som dom där njurstenarna går i arv, eftersom både mamma å brorsan haft njurstensanfall flera gånger.. Men fick recept på cox-hämmande medicin som jag kan ta vid nästa anfall, å funkar inte det så får jag en operation om jag vill, för att ta bort gallblåsan. Fick göra en operation nu direkt om jag ville, men ville fundera lite på det först.. Inte så roligt att operera sej ju.. Ska nog se om inte medicinen hjälper först.. Gör den inte det, så får vi givetvis överväga operation..
Men igår fick jag en spruta på akuten, å sen åka hem.. Vilade lite på soffan å sen gick vi ner till slussarna å kikade på veteranbilarna.. =) Det var mysigt å fint väder.. Nästan för varmt en stund.. Tur att det är lummigt med mycket träd nere vid kanalen så vi fick lite skugga..
N sov heela dagen igår igen. Å faktiskt har hon sovit bra i natt oxå.. Får se om hon är lite mer vaken nu idag då. Men hon gillar ju att sova i vagnen när vi är ute på kolonin..

Nej, nu ska jag äta lite frukost.. Inget svårsmält den här gången, för har inte hämtat ut medicinen ännu..




Alldeles ny.. =)
~* finast *~



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: