Till start




En månad..!

2008-06-24 18:33:49

Oj, har det redan gått över fyra veckor? Jisses vad tiden rinner iväg.. Idag fyller alltså Nova 1 månad. =) Stora tjejjen.. Haha, eller inte.. Hon är allt fortfarande ganska liten. Men hon växer allt.. På väg in i storlek 56 på kläder nu.. (oh my, redan?!) så jag har fått en anledning att shoppa lite.. *hehe* Vilket jag gjorde igår.. Jag tog Nova å mamma å åkte till Torp, å där blev det en heldag.. Med en massa shopping.
Skönt nu när Novas mormor har semester för då kan vi komma iväg ut på lite småutflykter på dagarna när pappa jobbar.. Planerar för en dagstur till Danmark, en tur till Ikea (och kexfabriken såklart..) å så en massa fika förstås.. =P Å på fredag skulle nog min kusin å hennes lille Jon komma å hälsa på.. (lille å lille, han blir ju snart ett år.. haha..)

Häromkvällen tog sej Nova ett dopp i badkaret tillsammans med pappa, å den här gången insåg hon att det inte var så otrevligt som det verkade första gången.. Så söt var hon när hon guppade runt.. =)



*gupp gupp*
=)




Här ligger hon å torkar lite efter badet.. =)



Nu ska jag greja lite med inbjudningskorten till dopet.. Måste ju få iväg dom med posten ganska snart.
Inhandlade både kort, kuvert å lite stämplar å pennor när vi var å shoppade, så nu ska här pysslas.. =P


Anki

Gratulerar på månadsdagen! =)

Det är inte dåligt att bli så stor att man har storlek 56. Själv är jag kvar på bara 40-42! :D

Haha..



Japp, nu är vi väldigt installerade i Oslo och jag har börjat jobba. Än så länge trivs jag jättebra, men vad det regnar hela tiden!

Det gör det väl i sverige också va??



Kram!



PUBLICERAT: 2008-06-24, 19:20:32 | URL: http://annikacarin.blogg.se/
Liza

Oj, börjar hon växa i 56 nu? Min lille pojk kunde nästan inte ens ha 50 när han föddes..hehe =)



PUBLICERAT: 2008-06-24, 23:40:03 | URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Liza

Tack! =) Jo jag är från Trollhättan. Är du oxå det??



PUBLICERAT: 2008-06-26, 08:28:13 | URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
anna

jösses vad söt hon är!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: