Till start




Glad Påsk

2008-03-21 09:32:02

(om nu någon kan vara glad i det här skitvädret..)

Ja, så sitter man här ensam nudå.. Tommy har snöjour den här helgen, så honom lär jag inte se särskilt mycket..

Igår var det en betydligt trevligare dag.. Först barnmorskebesök, sen fika (x2) med Noomi på stan.. Vi hade jättetrevligt.. =) Hos barnmorskan klämdes det å kändes, men det var lite svårt att lista ut hur Pyret låg, men vi tror att den har vänt sej åt "rätt" håll redan.. alltså huvudet neråt. Men den hinner ju göra massa kullerbyttor innan det är dags att komma ut, om den nu känner för det.. Men nästa besök ska det gå att känna bättre sa BM..
SF-mått: 33
Hjärtljud: 144

Så idag är det redan vecka 33.. Ojoj, vad tiden går.. Snart är det nära, men ändå känns det så långt bort.. Knepigt det där..

Är helt fast i Tradera-träsket nu oxå.. Har inte köpt nåt än, men det är bara en tidsfråga.. haha..
(När man tittar ut genom fönstret blir man ju sugen på att handla vinteroverall till Pyret.. *suck* Men vi får ju hoppas att det hinner bli vår på riktigt innan Pyret tittar ut.. *hålla tummarna*)

Nej, nu får jag väl slänga på en film eller nåt, kan ju inte sitta här hela dagen..


Lisan

Har du också fastnat för tradera? Jag lyckades ropa hem ett par skor i går, så för att kompensera så ska jag sälja några av dom jag redan har... :)
Blir jättekul att komma hem nästa helg och se hur det går för dig (och kolla när du öppnar massa paket)! Har du kommit på nåt mer bra som du önskar till dig eller lilla bebben? Jag lyckas säkert ropa hem nån gucci-body eller nåt annars.. :)
Hugs


Noomi

Hallå!
Ja visst var det trevligt igår ;) Det får vi göra om nån dag här igen! :)

hm. o du, du är i v.34 :D hahaha!



PUBLICERAT: 2008-03-21, 18:02:17 | URL: http://www.noomi.bloggspace.se

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: