Till start




Nu får det vara bra..

2008-03-24 09:01:52

blää..


Ja, nu orkar jag inte med mera snö snart.. *djup suck* Det har ju kommit typ tio centimeter till inatt.. blä.. Det var ju så bra hela helgen, eftersom all snön fick ligga kvar, men vägarna hann torka upp å bli helt snö- å isfria.. Det var ju toppen. Men nu är vi tillbaka på ruta ett igen... Slask å blask..

Men tänk vad lite envishet kan göra.. "Råkade" nämna för Leif att Ikea-hyllorna inte kommit upp på väggen än, å vips så hade han packat grejjer å vi åkte hem å jag fick ordnat allihop! =) *glad* Han tyckte att det var lika bra.. Ingen idé att dom står i ett hörn å tar plats. *håller med* Toppenfint blev det oxå..
Sen kikade vi på film resten av kvällen.. Hann med både The Tuxedo å halva Miss Secret Agent 2.. Men sen var jag trött.
Gick ju upp före tuppen igår å började städa å sen lagade jag påskdags-lunch å så kom mamma å brorsan å hans tjej å åt här hos oss.. Det fick bli Janssons Frestelse.

Idag blir det nog snöskottning igen för Tommys del.. Jag kanske åker med som moraliskt stöd, eller så.. Orkar ju inte sitta ensam hemma jämt. Jag kan iaf hejja på honom lite.. Å säkert komma med några goda råd. *haha*
Senare blir det nog annandags-middag hemma hos hans mamma. Om det inte kommer mer snö vill säga..

Nu ska jag hoppa i duschen tänkte jag..

Mimi-> You can do it..! Heja heja! Alla Lusarna håller tummarna! Lycka till..! =)


Anna

Ja fyyyy! Blev sååå sur när jag gick upp i morses för ett traditionellt toabesök kl 07 o såg att det kommit meeer snö! Jisses, när ska det sluta!?
Det är väl bara till o bita ihop :( (annars får jag väl gå ut med värmepistolen i trädgården ;)) JO tänkte på det där du skrev till mig, att jag var väl villig till snitt, nja jo visst är jag det. Men vill såå gärna ha en "vanlig" förlossning denna ggn, efter som vi inte ska ha några fler barn (börjar ju bli gammal ;)). Så håll gärna en tumme för mig! Hoppas du får en bra vecka o sköt om dig..kramelikram!



PUBLICERAT: 2008-03-24, 11:06:06 | URL: http://niomanader.blogg.se
Mimi

Tack vännen! :) Känns skönt när man har någon i "ryggen"!

klappa lill-lus från oss två!

*massa kramar*



PUBLICERAT: 2008-03-24, 19:49:46 | URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: