Till start




Uppe före tuppen.. *gäääsp*

2008-05-06 06:22:17

Har varit vaken sen halv fem.. *suck* Inget kul å sitta ensam vaken.. =(
Katterna har iofs hållit mej sysselsatt, eftersom dom har busat hela morgonen.. Tur att man har dom att titta på, å jaga ner från diskbänken, å jaga bort så dom inte äter på blommorna, å stänga skåpsluckor som dom öppnar hela tiden.. =P

Nu ringde precis älsklings väckarklocka, så han kommer väl upp här närsomhelst.. Får vi äta lite frukost tillsammans, sen ska jag försöka sova lite igen.. Är trött, men det verkar bara inte vilja fungera idag.. Kanske efter att man ätit lite.. (?)

Idag blir det fika med Kim.. Najjs. =) Eventuellt lite shopping oxå, om jag känner oss rätt.. *haha* Men det får bli senare, för jag ska försöka få mej en timmes sömn till, eller så..



Nya bilder föresten..

v. 39+3


Ja, såhär ser tjockismagen ut i vecka 39+3.. =)


39+3


Nu väntar å längtar vi bara efter Pyret som ska inse att det är mycket roligare på utsidan..
Det är ju så trångt därinne, bättre att komma ut till mamma å pappa.. =)








Å här är tjockisfötterna.. ajaj, vad svullna dom blir.. =(
(la bara in en liten bild, för det är ju inte så fräscht med fötter.. haha..)


Nej, älsklingen verkar ha somnat om därinne.. Får gå in å väcka honom nu, så att han hinner till jobbet i tid.. Dessutom jag är hungrig, å vill ha sällskap till frukosten.. =)


Anna

Nämen titta, samma fossingar som jag har till o från ;) Visst är det underbart! *haha* Jag tror att inom några dagar så har ni pyret hos er! Inte fasen får du efter mig inte, det bestämmer jag ;) Men det är tradigt att vänta...jag vet *suck* Jag har nedräkning o försöker få dagarna att gå...men kroppen orkar inte med att jobba på så som jag gör hela tiden :( Sköt om dig o njut den sista tiden som är kvar, för det känns tomt sen utan magen, tro mig! (Även om man har det bästa på utsidan sen) Kram!



PUBLICERAT: 2008-05-06, 22:57:48 | URL: http://niomanader.blogg.se
Mimi

jag lider med dig och dina fötter! hoppas bebis vill titta ut snart! Kram!!



PUBLICERAT: 2008-05-07, 11:21:54 | URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: