Till start




En kvart..

2009-04-15 23:24:10

..var allt jag hann få vilat förut. Sen ville inte N sova mera, så det var bara att masa sej upp. Som tur var så verkade värktabletterna ändå..
Sen kom T & H hit å sällskapade. Lika trevligt som vanligt.. Massa prat om allt å inget å sånt.. Å så kladdkaksfika med cocacola. Såklart..! Standard! =P Å lite planer för helgen.. =)

Jag har halsbränna nu.. =S Aldrig får det vara bra. Dessutom håller huvudvärken på att smyga sej på igen.. Blää.. Så nu blir det värktabletter, halsbrännamedicin å hoppisäng. Å den här gången tänker jag inte gå upp förrän det är morron.. (!)

Upptäckte just att mitt konto är lite mera tomt än jag trodde.. =S Skit oxå. Blir till att leva på knäckebröd å nudlar resten av månaden typ.. Inte kul. Hatar Nordea å deras "reserverade köp" som aldrig dras när det ska, å sen alltihop på en gång, så man blir pank på en kvart typ.. =( Skitbank! Tur ändå att jag sparat undan lite.. (med betoning på LITE iofs..)

Usch, värsta neggopeggo-inlägget.. =S Men är inte på så bra humör. Bäst jag går å lägger mej så kanske det hinner gå över tills imorrn.. *hoppas hoppas*



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: