Till start




Långfredag

2009-04-10 09:30:20

Igår fick jag snyltat till mej (å N) skjuts ut till Överby köpcentrum av T & H. Barnen var inte på sitt bästa humör.. Dom var trötta å griniga å grät (/skrek) hela vägen dit. =S Men sen blev dom på bättre humör. Shoppade lite påskgodis å en kjol, som jag ev. tänkt ha idag på kalaset. En blomma till tanten hittade vi oxå. =P
Sen åkte vi hem å fikade. *mums* CocaCola å kladdkaka till föräldrarna å smörgåsrån, majskrokar å vatten till de små..
Fast T & H åkte å hämtade J först, å då hann jag å älskling tvätta köksfönstret å stryka å hänga upp påskgardinerna, å stryka duken å sätta fram (godis-)hönan. =)

Idag kommer N's farfar hit. Han ska hjälpa älskling att slipa/spackla/tapetsera (Har inte riktigt koll på vad det är dom ska göra faktiskt.. *?*) i lillans rum. Det är på gång. Det går framåt. Sakta men säkert.. Men det går framåt. Det är det viktigaste..
Senare idag ska vi åka på kalas. =) Ska bli trevligt.

Vi provmålade med färgerna häromkvällen. Blev skitbra med båda. Attans. Då blir det ju svårare att välja.. =S Men vi har nog bestämt oss för den ljusare nyansen. Det blir nog bäst ändå. *nickar*

Färgen är egentligen inte sååå ljus,
men skitsvårt att få till den rätta nyansen i kameran..


Idag är jag rätt trött å slö känner jag. Satt uppe ganska sent (way past bedtime..) å grejjade å pysslade med tant K's överraskning som hon ska få idag. Var ju tvungen att bli färdig liksom.. Var lite svårare än jag räknat med, men nu är det färdigt. *puh!* Ska ta kort på den sen, å lägga ut på bloggen, men det får bli imorrn, så hon inte "råkar" titta in här å se den.. Vore inte så roligt, för då blir det ju ingen överraskning liksom.. =S Är faktiskt skitnöjd med den. Blev så bra så.. *hihi*

Det här är vad jag ser om jag vänder mej om:

Det är nåt sjunga/hoppa/skutta-program med musik å glada barn

Nu ska jag gå å ta mej nånting att äta..
*hungrig*



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: