Till start




Promenad

2009-04-27 18:31:26

Ja, idag har vi varit hurtiga å promenerat lite.. Eller ja, jag å T har promenerat, småttingarna har väl mest suttit i vagnarna.. =P Gick till stan, lunchade å gick hem igen. Det är allt längre än man tror att gå in till city härifrån. Men men.. Med trevligt sällskap går det hur bra som helst. =)

Har skickat iväg älsklingen igen. Han hann knappt vända i dörren förut.. *hehe* Han fick i uppdrag att köpa en extern hårddisk, en elvisp, kattsand å ett kuvert+frimärke å dessutom hämta ut ett bokpaket som kommit... Får vi se när han kommer hem vad han har glömt. =P Ja, jag veet att jag borde tro bättre om honom, men.. Nej. Han glömmer ALLTID nåt. =) Men vi älskar honom lika mycket ändå. *puss på han om han läser det här..*

När vi var i stan förut så fick jag shoppat lite oxå. Till N såklart. En ny, knallblå huvtröja (skitsnygg!!), två bodysar å ett par lila shorts. Blev lite surig när jag såg att killshortsen var värsta häftiga surfer-shortsen, å tjej-varianten var typ hotpants. =( Illa illa.. men jag köpte ett par i en större storlek, så dom är nog lite rymligare, å lär inte sitta så tajt. Hoppas jag. Annars blir jag besviken.. Vi ska prova dom lite senare tänkte jag..

Nu ska vi busa lite jag å N, för hon är uttråkad. Läsa (/riva/slita) lite reklam kanske..? =P



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: