Till start




Sötaste <3

2009-04-27 20:23:19

Dagens new outfit =)
Nya tröjan å shortsen
Passade bra. *nöjd*

 
Världens goaste stil när hon går
~
Busungen


*snaaaark*

Lilla sötnosen var trött å somnade i min famn redan 19.30 ikväll.. Vi hann inte ens äta gröt (?).
La henne i soffan tills pappa kom hem, så fick han lägga henne i sängen sen..
Hon vaknade alldeles nyss, men somnade om igen. Hon är trött, stackaren.. Hoppas hon sover gott nu.

BTW: Älsklingen glömde INGENTING förut. *korsitaket* =P Han har blivit värsta minnesmaskinen.. (Eller så var det för komihåg-lappen som jag skickade med honom. Men det är inte alltid det hjälper heller. Gäller ju att komma ihåg att titta på lappen.. *haha*) Så nu sitter jag här å för över bilder å filmer till min nya externa hårddisk. *le stort* Äntligen behöver jag inte vara så rädd för att alla bilder ska försvinna.. *pusta ut lite*


Therese & Hampus

Får säga att hotpantsen blev ju skit bra : )

Vad gott hon sover, super mysig bild ju.



Klart jag kan hjälpa dig. Vill bra vet lite mer så vi får msn:a så jag har lite att gå på och givetvis lite bilder : D



Kram



PUBLICERAT: 2009-04-28, 09:01:37 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Amelie

Gud va söt hon är!! Och vilka fina kläder hon har fått! Men det är som du säger att det är lite dåligt med "bra" shorts på tjejfronten faktist. Tyvärr. Tjejer brukar ju alltid ha mer men nu är de killarna som rockar :P



PUBLICERAT: 2009-04-28, 09:34:02 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: