Till start




Nu var det dags..

2009-01-03 00:01:30

..att flytta ner N's säng i bottenläge. Hon har lyckats kravla sej upp i den två gånger nu, så vi tar det säkra före det osäkra å flyttade ner botten. Vill ju inte att hon ska ramla över kanten om hon lyckas få spjärn nånstans. Dessutom har vi tagit bort "vallarna" på sidorna som hon hade för att inte hamna på magen, så får vi se hur det går.. Vi håller tummarna för att det ska funka. Än så länge har hon vaknat en gång sen hon somnade, men tror att det var grannarna ovanför som väsnades då.. *suck* Fattar inte hur natt-aktiva folk kan vara egentligen..? Både de som bor bredvid å de som bor över oss vaknar till liv vid 22.00-tiden VARJE kväll å börjar väsnas.. Låter som att dom grälar å flyttar möbler samtidigt typ.. Kanske kastar möbler på varann när dom grälar? Ungefär så iaf.. Inte så kul när dom väcker lillan bara..

Nu har vi kollat på sista trilogifilmen om härskarringen. Har ju sett den typ femhundra gånger, men den är bra ändå.. =P (Men som den bokmal jag är, så hävdar jag ju att filmerna inte ens kommer i närheten av hur bra böckerna är.. *haha* Men alla som läst dem håller nog med.. ) Nu vet jag inte vad jag ska göra. Råkade somna en halvtimme på soffan förut i eftermiddags, efter långpromenaden med N å hennes mormor, så nu är jag piggelin när jag borde sova.. Typiskt. Ska iaf ta en värktablett för jag har fått fruktansvärt ont i min ljumske (!?) på vänster sida.. Nös förut, men för att inte väcka lillan som höll på att somna så "höll jag den inne", å då knäckte det till i ljumsken å höften på vänster sida, å nu gör det skitont.. =( Hoppas det inte blir värre..

Nej, jag ska väl gå å lägga mej på soffan å slökolla på TVn eller läsa lite eller så.. Tills jag blir trött.
Imorrn är det loppis som gäller med mamma.. Lilla N får stanna hemma med sin pappa, orkar inte knö omkring med hundratals människor med barnvagnen..


*~ allra finaste ~*



GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: