Till start




Nytt år, nya möjligheter..!

2009-01-01 10:04:29

Ja, det här är alltså mitt första blogginlägg för iår.. =)

Tänkte mest bara lägga in en bild på mina älsklingar på tolvslaget inatt, när vi stod i sovrummet å kikade på fyrverkerier genom fönstret..




Lilla N ville promt vara vaken till halv ett inatt, haha.. Kändes precis som att hon visste att det var nånting på gång.. Sen stensomnade hon i pappas famn, å vaknade inte alls av några smällar på hela natten. Så skönt att hon fick sova ut.. Nu har hon vaknat hör jag, hon ligger i sin säng å pratar.. =) Mammas älskling!

Idag gör vi nog inte många knop här hemma.. Slappa å ha myspys tillsammans bara. Verkar bli fint väder, kanske en promenad? Vi får se vad vi orkar med.. =P

Nu ska jag gå å ta upp min sötnos, men vi väcker nog inte hennes pappa än, han kan få sovmorgon idag..

God fortsättning på det nya året..!


Mimi

God fortsättning på Er! Pussa lilltösen från mig! :)



PUBLICERAT: 2009-01-01, 10:28:15 | URL: http://www.mimiamelie.wordpress.com

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: