Till start




Mitt i natten

2009-07-06 03:23:55

Usch, vaknade av att det var så varmt så det blev klibbigt.. =S Blää.. Har öppnat balkongdörren nu, å väntar på att det ska svalna av inne i sovrummet.. N låg å vred sig i sängen oxå, så hon kände nog oxå av det. Fattar inte hur T kan ligga, MED TÄCKE PÅ (!!!) å sova i sån värme..
Jag tog svängen ut i köket, drack lite vatten, klappade lite på katterna å hamnade sen här.. Har läst aftonbladet medan jag väntar..
Nej, nu chansar jag på att det har kylts av lite..
GodNatt!


Amelie

Ja det blir ju asvarmt! Vi har också tagit bort täckena och har nu endast påslakanen i sängen. Och alltid balkongdörren lite öppen. (Fast det betyder ju även att jag vaknat vid fem och tycker att det är kallt och måste gå upp och stänga dörren XD)



PUBLICERAT: 2009-07-06, 12:17:13 | URL: http://elefteria.blogg.se/
Anna m. Leo&Lovis

Ja inatt har det varit bra klibbigt! Låg nääästan ute på balkongen o sov ;) Vakna däremot med nackspärr :( Hoppas ni har det bra! Kram!



PUBLICERAT: 2009-07-06, 13:02:09 | URL: http://niomanader.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: