Till start




Pajbakning & M.J.

2009-07-07 20:32:40

Håller på att göra en vinbärspaj. =) Smulpaj med röda vinbär, som jag plockade från våra buskar ute på lotten. Har aldrig gjort vinbärspaj förut, så håll tummarna för mig nu. =P Jag har alltid hållit mig till de säkra korten; blåbär eller hallon. Men nu när det fanns tillgång till en massa röda vinbär, så får man ju göra sig till lite.. =P

Har på tv4, där de visar Michael Jacksons minnesceremoni. Mycket folk, massa sång å tal. Orkar inte riktigt sätta mig ner å titta på det. Det är liksom lite för mycket tycker jag. För mig alltså. Jag har aldrig varit nåt direkt fan, men gillar ju många av hans låtar å så.. Men han har ju varit (och är..) en stor stjärna.Tragiskt att han dog sådär plötsligt. =S

Nej, nu är det dags att ta ut pajen.

- - - - - - - - - - -

Uppdatering:
Pajen blev verkligen smaskens! =) Därimot blev vaniljsåsen lite blaskig, men men.. Det var gott ändå.
Har ätit två stora portioner, så nu är jag mätt. =P

Har inte lagt in några nyare bilder kom jag på..
Här är några från de senaste dagarna:


Nakenfisen sover middag ute på lotten

 
Vackert väder (och varmt. över 30 grader.. *puh!*) å ljumna sommarnätter


N pratar i telefon hemma hos farfar




Sommarflicka i sommarkrans på farfars trappa


Therese & Hampus

Tack för en trevlig stund och lunch : )



PUBLICERAT: 2009-07-07, 21:45:10 | URL: http://nuppi.bklogg.se
Amelie

Vilken otroligt fin klänning! <3

Jo vi tycker också att tatueringarna ska vara större, eller i alla fall den ena. Men vi får se om det blir just dessa han tatuerar, vi har ju inte riktigt råd med det nu så det kan ju dröjja ett tag ^^



PUBLICERAT: 2009-07-08, 19:27:48 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: