Till start




10 månader

2009-03-24 22:59:25

Ja, idag blev hon tio månader lilla älsklingen.. =)
Vi "firade" med en tretimmarspromenad med tant K, å sen fick lilla N ett eget päron att mumsa på när vi kom hem.. Det var väldigt spännande å hon koncentrerade sej så rynkan i pannan kom fram imellanåt. *haha* Sötnos.
Imorrn blir det våfflor hos mormor.. =) Mums mums!

Nu är jag trött.

Ska se färdigt på LOST sen blir det sängen för min del.. Mina älsklingar sover redan..

Bilder får bli en annan dag..



ZzzzZzzzZzzz...


Marie

Grattis till Nova på 10-månaders dagen! =)



PUBLICERAT: 2009-03-26, 17:06:20 | URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Anonym

japp de gör man ..=) coot va..=)

jo men de e bra att veta... de finns ju alltid några men med alla vagnar..=) som man kommer på i efterhand.. vi har ju en citycross nu ..den e ju också superlätt men tung när bebben är i och skötväska och allt annat skit man drar med sig.. =)

jag har beställt en nu och jag hoppas jag blir nöjd... annars kan man ju bara lämna tillbaka..=)

tack för infon.

mvh Anna



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: