Till start




Vilken natt..! *puh*

2009-03-11 09:58:20

Nu är jag riktigt trött alltså.. *gääääsp* Nova somnade ganska tidigt igår, vid typ halv tio. Allt väl såhär långt. Hon somnade in hur lätt som helst, å jag å älsklingen satt å kollade på tv en stund.. Sen när vi gick å la oss så satte dom igång. Katterna alltså. Å mjau-ade (heter det så?) Båda två, om vartannat. Å N höll på att vakna flera gånger, så jag fick springa upp å säga till dom. Ungefär en gång i timmen. Hon vaknade en gång vid midnatt, men älsklingen hann vyssja henne lite så hon inte hann bli klarvaken, så hon kunde somna om. Som tur var. Jäkla katter alltså.. *grr* Dom har gjort så flera nätter nu, men inte så ihärdigt som inatt. Å man kan ju inte skrika åt dom heller att vara tysta (det brukar funka) för då vaknar ju N direkt.. =S

Om dom gör så inatt igen, blir dom inlåsta i hallen.. *morr*
(och, nej.. dom är kastrerade, så det är inte för att det är mars som dom skriker..)

Igår var det fika hos T & H.. Jättetrevligt. Var ju så längesen vi träffades nu.. Tre veckor eller nåt.. Vi som höll en standard på att träffas ungefär två-tre gånger i veckan.. Haha.. Men så kan det gå.. =) Träffade N & M där oxå.. Å vi kunde bara konstatera vad stora barnen blivit nu. Inga små bäbisar längre..

Idag ska vi nog bara vara hemma.. Köra både diskmaskinen å tvättmaskinen, å så dammsuga såklart. Skulle kanske behöva komma iväg å handla lite.. Mjölk å bröd å såntdär.. Får se vad orken räcker till..

Nu är det dags för frukost..
 

Här är busarna som röjjt hela natten
*grr..*


Therese & Hampus

Det var ju faslig tur att de inte lyckades att väcka henna helt i alla fall. Hoppas att de snart lägger av morr på katter

Ja, nu får det bli skärpning ; )

Det är samma hemma dag här.. Tvättmaskin, diskmaskin och en sväng om med dammsugarn.



Hoppas att ni får en bra dag Kram



PUBLICERAT: 2009-03-11, 10:16:50 | URL: http://nuppi.blogg.se/
Theresia L. Marissa

De är allt himla fina ändå, de där busarna ni har

;-)

Men jag förstår dig. Är jäkligt sur på våran katt ibland också! Jon blir så uppspelt när katten kommer i närheten, så att katten kommer in på Jons rum när jag försöker somna honom är ingen bra idé! Dumma kattskrälle. Och så måste man försöka schasa ut honom ur rummet utan att väcka Jon.



PUBLICERAT: 2009-03-11, 23:53:17 | URL: http://theresia-marissa.se
Noomi & Emilio

oj vilket liv de har levt katterna då.. konstigt..

hur har de gått nu nätterna efter då??



Kram o puss!



PUBLICERAT: 2009-03-12, 19:32:07 | URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Anna m. Leo&Lovis

Vi har en hel dröööös med hankatter ute i trädgården vi! Jag räknade till 7 olika katter som springer här o SKRIIKER efter Pixie...men tydligen duger bara en ;) Lexus pappa ....igen ;) Men nu får det vara sista kullen! Förstår att ni har det jobbigt med pissarna när de låter så....



Har gjort ett inlägg längre ner på Kim-inlägget ;)

Messade dig för några dagar sen..fick du det?

Hoppas ni har det gott!

Kram Anna



PUBLICERAT: 2009-03-12, 19:59:51 | URL: http://niomanader.blogg.se/
Anna m. Leo&Lovis

Ja jag ville ta en kull till från henne för hon ger ju så fina bäbisar! :)



Ja, Leo o fadern e rätt så lika ;)



Ta med dig Nova om du inte hittar nån barnvakt, det är fler som tar med sig sina barn så de e lugnt :)



Å, tackar! Nu blir mamma superglad av den komplimangen! Jag hoppas att jag oxå ser lika fräsch ut oxå när jag e 60 ;)



Själv har jag ätit pannkakstårta! Mums!



Kram kram



PUBLICERAT: 2009-03-12, 20:26:48 | URL: http://niomanader.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: