Till start




Bokning

2009-05-05 13:16:29

Håller på å väntar på att N ska vakna. Vi ska åka bort till T & H för lunch å lite muffinsbak idag.. =) Ska bli trevligt. Så får vi se vad vi hittar på mera..

Inväntar telefontider på restaurangen där jag ska boka bord till lördag. Vi verkar bli 3 personer. *lite besviken* Det är ju ändå ens 25-årsdag. Hade velat fira med ALLA. Men men.. Två har svarat ja, en har svarat nej. Resten har inte svarat alls.. Lite trist, för jag måste ju boka bord nu några dagar innan, ifall nån mer hör av sej "för sent" å inte får plats.. Å trist att folk inte ens kan ta sej tid att skicka ett sms eller ringa, bara så man vet hur det blir liksom. Lite framförhållning..
Ska bli trevligt att få fira tillsammans med två av sina bästa vänner iaf. Kommer bli toppentrevligt, det vet jag ju.. =)
Vi ska ju ha kalas för släkten å några vänner på fredag oxå. Ska baka lite tårta å bullar tänkte jag. Å det är ju alltid trevligt med kalas.. =)

Nej, jag ska packa iordning väskan nu, medan N sover, så är vi så gott som färdiga att ge oss av sen..

3 dagar kvar...



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: