Till start




Utedag

2009-05-25 23:02:05

Ja, idag blev det verkligen en utedag. Åkte iväg till T & H med en hel kasse full med fika =) Sen promenerade vi iväg till en park med en liten lekpark. Jättemysigt. Vi satt i skuggan å fikade (å med det menar jag ju då inte "satt å fikade" utan mer: jagade runt barnen, passade så dom inte stoppade nåt konstigt i munnen, inte slog andra barn, inte snodde en massa fika eller åt en massa sand, å däremellan hann vi trycka i oss lite smörgås å en bulle.. typ..) under ett träd, å hade en jääättetrevlig dag. =) Även om jag inte lyckades smörja in mej helt med solskyddskrämen å brände mej därför i nacken.. =S Men det var ändå en bra dag. (Jag kom ju ihåg att ta med krämen, inte illa det..!) Vi håller alla tummar för ännu en dag med fint väder imorrn, för då blir det mera utelek å fika. =P *vägrar tro på SMHI som lovar regn å molnigt imorrn..*
Nu ska jag be älsklingen smörja in mej lite mera på nacken, å sen är det bums i säng, för jag är jääättetrött nu faktiskt. Ska nog hinna med en muffins å ett glas oboy först bara.. =P *Hehe*


N i sin nya snygga tröja
som hon fick av T & J & H i födelsedagspresent.. =) Så fin.
Försöker hålla sej i skuggan..

GodNatt!



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: