Till start




Fredagkväll

2009-10-23 19:58:05

Ikväll ska jag gå över till grannen A å ha fredagsmyskväll.. :) Blir oboy å kladdkaka..! Kan ju inte bli bättre..! Å jag som var så sugen på choklad.. A, du läste mina tankar! ;)
Vissa dricker vin på fredagskvällen, men inte vi. Vi dricker oboy.. *skratta*

Älskling å N är hos farmorn å L å hälsar på lite ikväll.. Dom äter säkert ärtsoppa.. Å sen när dom kommer hem får dom ha fredagsmys tillsammans idag (eller ja.. dom har ju mys tillsammans varje kväll, för när pappsen är hemma så ligger mamma i lä kan man säga.. :P) utan mamma. Men vi har ju lekt å busat hela dagen (sen halv sex imorses..) så lite pappatid skadar inte.. :)

Imorrn blir det lite shopping.. Vi ska åka till Grästorp å kika efter vinterskor till N (å kanske till mig om jag hittar nåt..) å sen ska vi väl försöka hitta lite dagis-utelek-vinter-kläder till N, om vi orkar.. Sen ska vi hyra film å ha myspys hemma hela kvällen.. :)

Nej, nu ska jag väl ta på mig å knalla över gården.. :)


N lyssnar på musik i hörsnäckorna


Amelie

Tack för den underbara kvällen vännen! <3



PUBLICERAT: 2009-10-25, 12:41:55 | URL: http://elefteria.blogg.se/

SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: