Till start




Pussgurka

2009-09-15 21:23:06

Idag när min käre sambo var å visade sin mosters lägenhet för några intressenter så passade jag å N på att gå till Lunnens lekpark å gunga å leka lite. Å där träffade vi en lite äldre flicka, kanske 4 år nånting, som N blev störtförälskad i. =) Dom pussades säkert femton gånger på den lilla stunden vi var där.. Å N skulle bara vara där den andra tjejjen var. Å stå bredvid henne, å klappa på hennes lurviga tröja. Å lägga händerna om hennes kinder å pussa henne å säga "Mmm.." *skratta* De två fann varandra direkt.. =)

Hon har verkligen blivit pussig den senaste tiden. Började väl för nån månad sen, då hon kom frivilligt å pussades. Nu pussas å kramas vi heeela tiden. Inte riktigt kanske, men om vi är på golvet å leker eller läser eller grejjar med nåt, så kommer hon fram, eller vänder sig om, för att pussas lite. Å hon är så rolig å säger "Mmm.." varje gång. =) Men stackars H kommer väl aldrig komma över detta med att pussas med N. Hon tar tag i honom, för att dra honom närmare för en puss, men då backar han. Å då drattar de alltsomoftast omkull.. =S Å sist de var här så skulle han få sig en rejäl hejdåpuss, men samma sak hände, å de ramlade omkull, in i skostället med en väldig fart.. =S Stackars liten.. N är en riktig bulldozer-pussare..

Imorrn har jag en arbetsintervju, igen.. Hu! Jag hatar verkligen sånna.. =S Men det är ju änna ett måste om man vill ha jobb. Men inte så stor konkurrens om det här jobbet (än) för det var arbetsförmedlingen som tipsat om mig å två till, tror jag det var. Gäller tjänst som USK inom avancerad hemsjukvård. Ska bli intressant imorrn å höra vad arbetet innebär, för han kunde inte berätta så mycket över telefon.. Så imorrn håller ni väl alla tummar för mig?!

Nej, nu blir det att försöka få ordning på MSNen.. *suck* Får se hur det går..
Å sen ska jag leta efter instruktionsboken till tvättmaskinen, för vi lyckas inte få den att fungera som den ska.. =(



SKRIV NÅGRA ORD <3:

« SIGNATUR Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL (Blogg/Hemsida)

Kommentar: